Brabant Luidkeels kinderen

Na twee succesvolle edities organiseert vocaal platform Korenveld onder de naam “Brabant Luidkeels” een middag waarin de (kinder)koorzanger centraal staat.

Op het kinderprogramma staan: ‘Singing games’ en ‘Zingen in Brabant’ met zoveel mogelijk kinderen/ kinderkoren. Stichting Koorplein Noord-Brabant verzorgt deze dag alle workshops speciaal voor de jeugd.

Heb je zin in zingen: geef je maar op!

Voor wie: Iedereen van 6 tot 16 jaar die houdt van zingen!

Wanneer: zaterdag 9 november 2024

Inloop om 12.30 uur, start programma om 12.45 uur

Einde: 17.15 uur

Locatie: Centrum voor de Kunsten (CKE) Eindhoven, Pastoor Petersstraat 180, 5612 LW Eindhoven

Kosten: Deelname voor kinderen / kinderkoren is gratis.

Globaal Programma:

• Workshops in drie leeftijdsgroepen, met aandacht voor de individuele stemontwikkeling en samenzang.
  • Open podium om alleen of met je koor je zangtalent aan de andere kinderen te laten horen.
  • Slotpresentatie met alle kinderen voor alle volwassenen.

Aanmelden: Meld je kind/koor aan via onderstaande button!

We hopen op een grote opkomst!

Muzikale groeten, namens Korenveld, Stichting Koorplein Noord-Brabant

Voor meer contact over het programma, persuitingen en andere vragen kunt u mailen met brabantluidkeels@gmail.com