Frommermann in Concert

31aug19:3021:00Frommermann in Concert

U kunt deze avond genieten van bijzondere a cappella zang van deze getalenteerde mannen op het hoogste niveau.

In 2005 vonden zes muzikale vrienden elkaar in hun liefde voor de Comedian Harmonists. In opdracht van het Grachtenfestival brachten zij dat jaar een avondvullend programma (regie: Peter Blok) dat de muziek van het in 1935 door de nazi’s verboden ensemble weer stem gaf. Als eerbetoon vernoemden zij zich naar de oprichter van hun idolen: Harry Frommermann.
Honderden repetities, talloze memorabele concerten, zes CD’s en vele radio- en televisieoptredens liggen inmiddels achter hen. Het repertoire en de bezetting zijn gegroeid en uitgebreid. Nostalgische hits, klassieke pareltjes en hedendaagse meezingers staan vreedzaam naast elkaar op de setlist.

Maar Frommermanns missie is sinds het eerste uur ongewijzigd: het brengen van de heerlijkste muziek op het hoogste niveau.

Dit concert wordt georganiseerd door Stichting Maestro. Heeft u een kortingscode via Stichting Maestro ontvangen? Klik dan op ‘Koop hier uw kaarten’ en vul deze in bij Promocode.

Het concert bevat een pauze om 20.15 uur.

Op dit moment zijn er alleen nog concertkaarten te koop. De workshop is uitverkocht.

Koop uw kaarten HIER

31 augustus 2024 19:30 - 21:00(GMT+02:00)

Cultuurcentrum Tiliander

Spoorlaan 82C